Bordspellenavond – elke 2de Dinsdag van de Maand
Zin in een gezellige avond met bordspellen? Elke tweede dinsdag van de maand kun je aanschuiven in de foyer van De Einder. Neem je eigen spel mee of speel gezellig mee met een ander. Niets moet, alles mag – gewoon een leuke, ongedwongen avond voor iedereen die van spellen houdt.
Bordspellenavond – elke 2de dinsdag van de maand
Vanaf 19:30 uur in Gemeenschapshuis De Einder (foyer)
Tot dan!
Gerelateerde nieuwsberichten
Evenementen
19-06-2026
Kermis Someren-Eind19-06-2026
Kermis KomOkUs20-06-2026
Jeugd Gilde Prins of Prinses schieten20-06-2026
Kermis Koningschieten20-06-2026
Einder Kermis- sponsor -