Vrijdag 29 mei kregen we gezellig bezoek in Someren-Eind
Burgemeester Dilia Blok en de vier nieuwe wethouders van Gemeente Someren kwamen spontaan langs om kennis te maken en een eerste kijkje te nemen in Someren-Eind. Er werd gezellig samen koffie gedronken met vrijwilligers van De Einder en het Einderplein.
Natuurlijk werd er ook even binnengekeken bij het Breicafé, en een bezoekje aan Buurtsuper Einder mocht natuurlijk niet ontbreken. Mooi om samen alvast een eerste inkijkje te geven in alles wat er speelt en leeft in het mooie Someren-Eind!
Gerelateerde nieuwsberichten
Evenementen
10-06-2026
Buitenspeeldag19-06-2026
Kermis Someren-Eind19-06-2026
Kermis KomOkUs20-06-2026
Jeugd Gilde Prins of Prinses schieten